דפים

יום שבת, 23 במאי 2020

יום שני, 18 במאי 2020

יום ראשון, 17 במאי 2020

יום שבת, 16 במאי 2020

חג השבועות - כרטיס

מצורף כרטיס ברכה
שהכנתי בהשראת
חג השבועות
התוצאה,

ודף הרקע שיצרתי,
כבסיס לכרטיס.


מה דעתכם?

כרטיס ברכה - משאלה מיוחדת

כרטיס נוסף,
התוצאה


והחלקים...


ועוד כרטיס,
התוצאה

והחלקים...


מה דעתכם?

כרטיס ברכה - אהבה

כרטיס ברכה שהכנתי השבוע
התוצאה...

והחלקים


מה דעתכם?

יום חמישי, 14 במאי 2020

שבוע שני - למידה מרחוק בבית הספר



אז מה היה לנו השבוע...
יומיים למידה מרחוק
שבהם קבלנו הקלה באחת ההפסקות.
במקום לשמור
ארבע הפסקות במהלך יום,
שמרנו רק בשתיים.

גשם באמצע מאי,
היינו בחופשת ל"ג בעומר ועוד יומיים למידה.
כמה שיפורים,
 קבלנו הערות לגבי מראה הקיר
אז הוספתי עיצוב על פי ספרו של ד"ר סוס,
חתול תעלול,
אך
המשפט שמתאר טוב יותר את התקופה הזו :
"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים"

אכן היה זה מסע מופלא
בו הכרתי צדדים חדשים בתלמידיי ובי.


יום ראשון,
יום שני,
יום שלישי,
↢ חופשת ל"ג בעומר ↣
יום רביעי,

יום חמישי - סוגרים שבוע

זהו... 
בשבוע הבא חוזרים לעבודה.
וכמו שכתבתי בשבוע שעבר,
סביר להניח שעוד נתגעגע לתקופה הזו.

יום ירושלים

עיצוב סביבת למידה
ליום ירושלים




יום ראשון, 10 במאי 2020

כמה תובנות משבוע העבודה מרחוק

כמה תובנות משבוע העבודה מרחוק
בבית הספר


 1. זה לא משנה כמה שאת מאורגנת
ותכיני ערב קודם את מפגשי הזום,
ביום למחרת 
כשתגיעי למפגש הזום,
משהוא ישתבש 
וזה לא יעבוד.
(או שהאינטרנט יהיה איטי מדי או שיעלם לגמרי).

2. זה לא משנה שעבדת כל יום חמישי וסיימת להכין את
המערכת לשבוע הבא, לאחר שהצלחת לתאם עם כל המורות.
את יודעת שיש לך סוף שבוע פנוי ורגוע.
ביום שישי בשעה 12:00 את מגלה באימייל הודעה,
שיש מערכת חדשה
ושאת צריכה לארגן הכל מחדש.

3. לאחר שאת קמה לעבודה בלי שעצמת עין.
את מבינה שאת חייבת להפסיק לעבוד על המערכת השבועית
לפני השעה שמונה בערב,
אחרת כל הלילה כשאת עוצמת את העיניים
 את רואה את מערכת השעות ואת הזום עם הילדים
לסרוגין עד שהשעון המעורר צועק: די! קומי לעבודה.

4. אחרי שסיימת שיעור בזום בכיתתך,
את רצה לתורנות בכיתה ג'4 כדי
 לשחרר את המורה להפסקה
 ואחרי רבע שעה לכיתה ב'3
לשחרר את המורה הבאה להפסקה.
מנסה לשתות קפה, במקרה הטוב מצליחה
ובמקרה הרע - לא, כי אין חלב.
את רצה שוב לשיחת זום נוספת,
לא מספיקה ללכת לשירותים
 ושוב יורדת לכיתה ג'4 לשמור על התלמידים ואח"כ לכיתה ב'3,
ושוב רצה לזום לסיום יום.
ולבסוף יורדת לכיתה ב'3 לעזור למורה לשחרר את הילדים.
בדרכך הביתה את שומעת את אחת המורות אומרת עלייך:
"איזו טפילה כל היום עשתה זומים ונחה".


5. ובאשר לשירותים?!
אחרי שרצת ממשימה למשימה
ובין לבין הצלחת להגיע לשירותים...
את עומדת יפה בתור כי יש מורה או שניים לפנייך
ובדיוק כשהגיע תורך את מגלה שנגמר נייר הטואלט,
ונאלצת להשתמש בנייר לידיים שהוא גם לעת צרה נייר לטש.

6. אחרי שעבדת יום עמוס חוויות,
ואת לקראת סיום בדרך הביתה
חברה שלך אומרת לך:
"בשבוע הבא נתגעגע לזה"
ואת חושבת בלבך: כמה שהיא צודקת,
אכן נתגעגע לזה.






יום שבת, 9 במאי 2020

שבשבת- פעילות יצירה לילדים

שבשבת
פעילות יצירה שהתקיימה
 אתמול 
בכיתות א'-ג'
מצורפות תמונות,